"Sabah", Azerbaycan Premier Ligi'nin 30. haftasında bugün "Şamaxı"nın konuğu oldu. Sport24.az'ın haberine göre, maçın ardından "baykuşlar"ın teknik direktörü Valdas Dambrauskas'ın basın toplantısı gerçekleşti.
Litvanyalı uzman, 3:0'lık skorla kazandıkları maçı şu şekilde yorumladı:
"Öncelikle oyuncularımı ve bizi destekleyen taraftarlarımızı tebrik etmek istiyorum. Doğru, hafta ortasında şampiyon olduğumuz haberini aldıktan sonra bu maça odaklanmak zordu. Buna rağmen oyuncularıma teşekkür ediyorum. Çok mutluyum. "Şamaxı" gibi bir takıma üç gol atmak kolay değil. Bugün sahanın her yerinde baskın olan takım bizdik. Futbolcularıma böyle profesyonel yaklaşımları ve logoya duydukları saygı için bir kez daha minnettarım.
Bu benim üçüncü şampiyonluğum. Litvanya ve Bulgaristan'da bu başarıyı yaşadım. Bence bu en büyük başarılarımdan biri. Tam olarak hatırlamıyorum ama yanılmıyorsam 9 aydır yenilmiyoruz. Çok gol attık. Azerbaycan ligi çok zor. UEFA Şampiyonlar Ligi'nde oynayan bir takımı geride bırakıp şampiyon olmak kolay değil. Bu nedenle takımın temizlikçisinden başkanımıza kadar tüm ekibe teşekkürlerimi sunuyorum.
Kupa tek maçtan ibaret. Kim daha iyi performans gösterirse, kim daha az hata yaparsa o kazanacak. Herkes çıkıp sahada işini yapacak. Bizim için galibiyet çok önemli. Kazanmak istiyoruz. Sahaya çıkıp kupayı kazanmaya çalışacağız."
"Sabah" gelecek turda "Kepez"i ağırlayacak.