Kepez'i tebrik etmek istiyorum. Bu galibiyet onlar için çok büyük bir başarıydı, çok büyük bir zaferdi. Bugün çok fazla bir şey söylemek istemiyorum. İlk yarıda daha dominant, daha iyi oynayan taraf bizdik. Sadece köşe vuruşlarından 3-4 gol fırsatımız oldu ki, Kepez'in kalecisi çok iyi performans gösterdi, gol atmamıza izin vermedi. İkinci yarıda belirli değişiklikler yaptık. Ama bundan sonra oyun ritmimiz yeterince düştü. Daha sonra anlaşılmaz bir hata yaptık. Böylece rakip de fark yarattı. Kepez kendi kalesine doğru çekildi. Hücumlar sırasında sabırlı olmalıydık, ama bazen acele ediyorduk. Bütün bunları unutmalıyız. Doğru, biraz üzgünüz. Çünkü uzun süredir yenilmezliğimiz vardı. Ama üzülmeye vaktimiz yok. Önümüzdeki önemli final maçına hazırlanmalıyız.
Sport24.az haber veriyor ki, bu sözleri Sabah'ın teknik direktörü Valdas Dambrauskas Misli Premier Ligi'nin 31. haftasının Kepez'le (0:1) görüşünden sonra düzenlenen basın toplantısında söyledi.
O, gazetecilerin sorularını yanıtladı.
- Demek ki bazı futbolcuların aklı kupa final maçındaydı? Bu, onların performansını etkilemiş miydi?
- Elbette ki, belirli bir anlamda fikrinizle aynı fikirdeyim. Bugün daha çok az oynayan futbolcularımıza şans verdik. Belirli bir anlamda risk almak da istemedik. Çünkü sakatlıklarımız olabilirdi. Ama onlar da bugün göstermeliydiler ki, kendi kaliteleri nasıl, ne yapabilirler. İstediklerimize bugün belirli bir anlamda muvaffak olamadık. Ama onların davranışlarından, gösterdikleri çabalardan şikayet edemem. Sadece bir oyuncuyu değiştirdiğinde, takımda dinamik nasıl düşüyor... Tasavvur edin, 5-6 oyuncuyu değiştiriyorsun. Bu ise kolay değil. Eğer bu gün sahaya çıkan kadro 5-6 oyun ardı sıra birlikte çıksalardı, farklı bir manzaraya şahit olurdunuz. Yarın toparlanma antrenmanımızı yapacağız. Geliştirmemiz gereken konular üzerinde çalışıp, çarşamba günü yapılacak maçı izleyeceğiz.