"Derbide "Neftçi"nin adını, itibarını ve büyüklüğünü göz önünde bulundurursak, tamamen farklı bir oyuna tanık olacağımıza inanıyorum."
Bu sözler, AFFA Teknik Direktörler Komitesi başkanı Vagif Sadıqov tarafından, Azerbaycan Premier Ligi'nin 21. haftasından ertelenen "Neftçi" - "Karabağ" maçı hakkında konuşurken söylendi.
İlk maçın sonucundan gerekli derslerin çıkarılması gerektiğini ve takımların tamamen farklı bir yaklaşım sergilemesi gerektiğini belirtti.
"Neftçi" taraftarları önünde itibarını korumak için farklı bir oyun göstermeye çalışacak ve tamamen farklı bir "Neftçi" göreceğimize inanıyorum. 26 Nisan'da yapılan toplantıda (5:1), "beyaz-siyahlılar" ilk dakikadan itibaren tereddüt etmeden güçlü "Karabağ"a karşı mücadeleye başladı ve hiç de kötü bir izlenim bırakmadı. Ancak birçok basit hata sonunda büyük bir yenilgiye yol açtı," dedi AZERTAC'a yaptığı açıklamada.
AFFA yetkilisi, aynı zamanda bu fikirlerin Ağdam kulübünde rehavet yaratabileceğini de göz ardı etmedi:
""Karabağ"da bir miktar rehavet olabilir. Ama bunun çok önemli bir maç olduğunu hesaba katmalıyız. Taraftarlardan futbolculara ve kulüp çalışanlarına kadar herkes yıllardır bu maçın iyi bir şekilde kendilerini göstermesini bekliyor. Yani bizi gergin ve ilginç bir oyun bekliyor. Yine de ilk oyunun sonucunu dikkate alarak, tamamen farklı bir tabloya tanık olacağımızı ve sonucun farklı olacağını düşünüyorum."
V.Sadıqov, başkent temsilcisinin Avrupa kupalarına katılma şansını henüz kaybetmediğini vurguladı:
"Neftçi" bugünkü yenilgiye rağmen, Avrupa kupalarına katılma, yani Azerbaycan'ı temsil etme şanslarının hala olduğunu anlamalıdır. Ancak her oyunla bu şanslar azalıyor ve ne ölçüde artacağı tamamen takımın kendisine bağlı. Bunu anlayan takım, rövanş maçında sahaya çıkarak maksimum çabayı göstermeli ve olumlu sonuç almak için mücadele etmelidir."
30 Nisan'da "Palms Sports Arena"da gerçekleşecek derbi karşılaşmasının saat 20:00'de başlayacağını belirtmek gerekir.