"Bu kulüpte oynamak ve onun bir parçası olmak benim için büyük bir onur."
Bu, Sabah'ın orta saha oyuncusu Umarali Rakhmonaliyev'in sport24.az'a verdiği röportajda belirttiği bir şey.
İşte o röportaj.
- Sabah'ın ilk şampiyonluğu hakkında ne söyleyebilirsiniz?
- Bu başarıdan dolayı kulübümüzü ve taraftarlarımızı tebrik ediyoruz. Bu kulüpte oynamak ve onun bir parçası olmak benim için büyük bir onur. Neftçi'nin 2021'deki şampiyonluğunu saymazsak, Karabağ 11 yıl boyunca Azerbaycan şampiyonasına hükmetti. İyi hissediyoruz. Bu başarıyı hak ettik.
- Bu sizin ilk şampiyonluğunuz mu?
- Rubin (1. Lig) ile FNL'de kazanmak dışında evet. Elitte hiç kazanmadım.
- Özbekistan'dan çok arama aldınız mı?
- Evet, herkes bizi tebrik ediyor. Hatta eski antrenörlerim ve takım arkadaşlarım bile. Her zamanki gibi, aile dostları ve aile üyeleri de dışarıda kalmadı.
- Kupa finali yaklaşıyor. Ne düşünüyorsunuz?
- Bu yüzden Premier Lig zaferini o kadar çok kutlamıyoruz (gülüyor), çünkü önümüzde bir final daha var. Hazırlanmalıyız. O zaman bizim için sezon bitecek.
- Şampiyonlar Ligi maçları var. Heyecanlı mısınız?
- Hiç Şampiyonlar Ligi'nde oynamadım. Bu turnuvada, hatta eleme turunda oynamak bile benim için büyük bir onur olurdu. İyi bir takımımız, teknik heyetimiz ve atmosferimiz var. Orada da sonuç almalıyız. Şimdiden çok konuşmak istemiyorum ama sahada düşüncelerimizi söylemeliyiz.