Sabah'ın orta saha oyuncusu Umarali Rakhmonaliyev, Sport24.az'a röportaj verdi.
- Sabah'ın ilk şampiyonluğu hakkında ne söyleyebilirsiniz?
- Bu başarıdan dolayı kulübümüzü ve taraftarlarımızı tebrik ediyoruz. Bu kulüpte oynamak ve onun bir parçası olmak benim için büyük bir onur. Neftçi'nin 2021'deki şampiyonluğu hariç, Karabağ 11 yıl boyunca Azerbaycan şampiyonasına hükmetti. Kendimizi iyi hissediyoruz. Bu başarıyı hak ettik.
- Şamaxi ile oynanan maçtan (3:0) sonra şampiyonluğu oldukça mütevazı bir şekilde kutladınız...
- Bilinçaltı olarak birkaç tur önce buna hazırlanıyorduk. Evet, henüz resmi olarak şampiyonluk başlamadığı için göstermedik. Şimdi mütevazı bir şekilde kutluyoruz (gülüyor).
- Bu ilk şampiyonluğunuz mu?
- Rubin ile (1. Lig) FNL'de kazanmak dışında, evet. Elit ligde kazanmadım.
- Özbekistan'dan çok sayıda arama aldınız mı?
- Evet, herkes bizi tebrik ediyor. Hatta eski antrenörlerim ve takım arkadaşlarım bile. Her zamanki gibi, aile dostlarım ve aile üyelerim de dışarıda kalmadı.
- Kupa finali yaklaşıyor. Ne düşünüyorsun?
- Bu yüzden Premier Lig zaferini o kadar kutlamıyoruz (gülüyor), çünkü önümüzde bir final daha var. Hazırlanmalıyız. O zaman sezon bizim için bitecek.
- Şampiyonlar Ligi maçları var. Heyecanlı mısın?
- Şampiyonlar Ligi'nde hiç oynamadım. Bu turnuvada, eleme turunda bile oynamak benim için büyük bir onur olurdu. İyi bir takımımız, teknik ekibimiz ve atmosferimiz var. Orada da sonuçlar elde etmeliyiz. Önceden çok fazla konuşmak istemiyorum ama düşüncelerimizi sahada söylemeliyiz.