Azerbaycan U-16 kız milli takımı, Bakü'de düzenlenen UEFA Gelişim Turnuvası'nda son maçına çıktı. Sport24.az haberine göre, milli takımımız Gürcistan'ın ilgili yaş grubundaki takımıyla karşılaştı.
Binə Stadı'nda oynanan karşılaşma, rakip takımın 4-2'lik galibiyetiyle sonuçlandı. U-16'nın kadrosunda golleri 3. dakikada penaltıdan Xədicə Rəhimova ve 20. dakikada Suel Polikarpova attı.
Hatırlatalım ki, Azerbaycan takımı önceki karşılaşmalarda Litvanya'ya (1-4) ve Romanya'ya (1-7) mağlup olmuştu.