Konferans Ligi'ne katılmaya hak kazanan "Turan Tovuz" futbol kulübü, Avrupa arenasında kendini en iyi şekilde göstermeyi hedefliyor.
Bu açıklama, takımın kaptanı Faik Hacıyev tarafından İdman.Biz'e yapıldı.
"Elbette hepimiz grup aşamasına yükselmek istiyoruz. Bunun için elimizden gelen her şeyi yapmaya çalışacağız, nasıl olacağını ise zaman gösterecek. Hem kulübü hem de ülkeyi layıkıyla temsil etmek için Avrupa kupalarına daha ciddi hazırlanacağız," dedi.
Futbolcuya göre, Avrupa kupalarına katılmaya hak kazanmak hem takımın hem de taraftarların hayaliydi:
"Bunu başarabildiğimiz için mutluyum. Her zaman takıma inandım ve inanmaya devam ediyorum. Başarımızın birlik, sonuna kadar mücadele ve önemli rol oynayan taraftarların desteği sayesinde mümkün olduğuna inanıyorum."
Hatırlatalım ki, "Turan Tovuz" 32 yıl aradan sonra Avrupa kupalarına katılmaya hak kazandı. Takım, 1994/95 sezonunda Azerbaycan şampiyonu sıfatıyla UEFA Kupası elemelerinde iki maç sonucunda "Fenerbahçe"ye yenilmişti. O zaman ülke henüz UEFA'ya yeni üye olduğu için şampiyon, önemine göre ikinci turnuva olan UEFA Kupası'na katılmaya hak kazanıyordu.