"İmişli" ile oyuna iyi başlamadık ve maçın başında gol yedik. Bundan sonra imkanlarımız olsa da rakibin savunmasını aşamadık." Bu, "Araz-Nahçıvan"ın kalecisi Tarlan Ahmedli'nin Sport24.az'a yaptığı açıklamada belirtildi.
31 yaşındaki futbolcu, takımının Misli Premier Ligi'nin 30. haftasında "İmişli"ye mağlup olduğu maçı şöyle yorumladı:
"Takıma kaliteli oyuncular katıldı ve her biri gerektiğinde takıma yardım edebilecek güçte. Takımımız 5 maçtır kazanamıyor ve sonuçlar açısından zor bir dönemden geçiyoruz. Ancak içimizde hiçbir sorun yok. Kulüp yönetimi de her zaman yanımızda. Sadece gol atmakta zorlanıyoruz. Bir sonraki turda rakibimiz "Sumgayit" olacak. Toparlanıp kazanmalıyız. Kazanırsak her şey değişebilir. Amacımız son 3 turda durumu olumlu yönde değiştirmek.".
"Araz-Nahçıvan" - "İmişli" maçının konuk ekibin minimal skorlu galibiyetiyle sona erdiği belirtilmelidir.