Sumqayıt, Misli Premier Ligi'nin 30. haftasında deplasmanda Kepez'e 1-2 mağlup oldu. Sport24.az'ın haberine göre, "kimyacılar"ın teknik direktörü Veliçko Kaplanoviç, maçtan sonra düzenlenen basın toplantısında gazetecilerin sorularını yanıtladı:
- Bugün maalesef oyun hakkında konuşmak istemiyorum. Aslında hakemden bahsetmeliyim. Rakibi tebrik ediyorum. Penaltının neden verildiğini anlamadım. Açıkçası puan tablosunda rahat bir yerdeyiz. Ama yine de bize karşı böyle bir hareketi anlayamıyorum. Her seferinde Sumqayıt'ın maçında böyle şeyler oluyor. Her seferinde kırmızı kart... Saşa İliç birkaç kez kırmızı kart aldı. Bana da verildi. Bunun neyle ilgili olduğunu anlamıyorum. Top vücuttan ele değdi. Böyle bir penaltıyı anlayamıyorum. Bu ilk değil. Bu tür şeyler yüzünden puan kaybediyoruz. Biraz heyecanlıyım, duygularıma hakim olamıyorum. Ama böyle olmamalı.
- İkinci penaltıdan önce savunmacıların hatası oldu. Bunu neye bağlıyorsunuz?
- İkinci penaltı temizdi. Bu konuda bir şey demiyorum. Evet, hata yaptık. Bunu analiz edeceğiz. Bizim için sorunlu olan konu ilk penaltı. Her seferinde Sumqayıt'a karşı neden böyle şeyler olduğunu anlamıyorum. Teknik direktör Saşa İliç hakeme hiçbir şey söylemedi. Ama doğrudan kırmızı kartla cezalandırıldı.
- Rüstem Ahmedzade oyundan alınırken çok sinirliydi ve doğrudan soyunma odasına gitti. Onu ceza mı bekliyor?
- Profesyonel bir futbolcu aslında oynadığı için sevinmelidir. Futbol bireysel bir spor değildir. Takım için her şeyi yapmalısınız.
- Maçın hakemi aslen Genceli. Sizce bu normal mi?
- Bu komik. Bence adaletsizlik. Kepez'i tebrik ediyorum. Her şeyden önce profesyonel olmak gerekiyor. Genç oyuncuyu da düşünmek gerekiyor. 18 yaşındaki bir futbolcu böyle bir adaletsizlikle karşılaşırsa, bu onun geleceğini etkileyebilir.
- Atamalar açıklanırken bakıyor musunuz? VAR hakemi de tecrübesiz...
- Aslında analiz etmiyorum. Benim asıl işim oyuncularla ilgili. Olabilir ki, Kebele ile oynadığımız maçın hakemlerinden biri bu kulübün futbolcusu olmuş. Bunun bizim için bir önemi yok.