"Şimdiye kadar kulüp olarak hakemlikle ilgili büyük çaplı bir itirazımız olmadı."
İdman.Biz'in haberine göre, "Sumgayıt" kulübünün basın sözcüsü Zaur Khudiyev, "Kepez" ile oynanan maçın (1:2) ardından hakemlik hakkında konuştu.
Kulüp yetkilisi bu konuda itirazda bulunacaklarını söyledi.
"Daha önce de aleyhimize haksız kararlar oldu. Ancak biz buna her zaman "hakem de insandır, hata yapar" açısından yaklaştık. Ancak bu durumlar üst üste tekrarlandığında doğal durumdan çıkıyor. İtiraz etmedikçe, sesimizi çıkarmadıkça "Sumgayıt"ı ezme fikri ortaya çıkıyor. Kulüp olarak itirazımızı açık ve esaslı bir şekilde dile getireceğiz."