AFFA Disiplin Kurulu, kulüp başkanı ve teknik direktöründen dolayı "Sumgayıt"a 10.000 manat para cezası verdi. Sport24.az, milli federasyonun resmi internet sitesine dayanarak, bunun "Kepez"e karşı oynadıkları Misli Premier Ligi'nin XXX. haftasında yaşananlardan kaynaklandığını bildirdi.
Maçtan sonra "gençlik şehri" temsilcisinin başkanı Riad Refiyev hakem odasına girdi. İkisi şartlı olmak üzere beş maç ceza aldı. "Kimyacılar" bu nedenle 5000 manat para cezasına çarptırıldı.
Takımın teknik direktörü Saşa İliç de söz konusu karşılaşmada doğrudan kırmızı kart gördü. Önümüzdeki iki maçta teknik alanda yer alamayacak ve kulüp bu nedenle 5000 manat zarara uğrayacak.