İngiltere'nin Manchester United futbol kulübünün eski teknik direktörü Sir Alex Ferguson, Arsenal'in Şampiyonlar Ligi finalindeki performansını eleştirdi.
Idman.Biz'in haberine göre, İskoç uzman, takımı Arsenal'i yendikten sonra PSG Başkanı Nasser Al-Khelaifi'ye tebrik mesajı gönderdi.
"L'Equipe"e göre, Ferguson mesajında PSG başkanını tebrik etti ve Londra ekibinin savunma odaklı oyununu sert bir şekilde değerlendirdi:
"Nasser, ben Alex Ferguson. Tebrikler, senin için zor bir akşamdı. Ama sadece savunma yapan sıkıcı bir takıma karşı oynadınız. Tatilinizin tadını çıkarın, bunu hak ettiniz."
Şampiyonlar Ligi'nin 2025/2026 sezonu finalinde PSG'nin İngiltere'nin Arsenal futbol takımını penaltı atışlarında yendiğini hatırlatalım. Normal ve uzatma süresi 1-1 berabere bitti ve Paris ekibi penaltılarda 4-3 galip geldi.
Bu sonuçtan sonra PSG, üst üste ikinci kez Şampiyonlar Ligi şampiyonu oldu. Arsenal ise tarihinde ikinci kez turnuvanın finalinde kaybetti.