Atletico Madrid teknik direktörü Diego Simeone, Barcelona'nın şampiyonluğuna tepki gösterdi.
İdman.Biz, Katalan kulübünün 35 La Liga maçından sonra 91 puan topladığını ve üç maç kala ikinci sıradaki Real Madrid'in 14 puan önünde olduğunu bildiriyor.
Barcelona dünyanın en iyi takımı. Geçen sezon olduğu gibi çok iyi oynadılar ve şampiyonluğu kazandılar.
Ve [Barcelona ile Real Madrid arasındaki] maçı izlerken aklıma gelen tek şey şuydu: "Aman Tanrım, bu takımı iki kez (Şampiyonlar Ligi'nden ve Kral Kupası'ndan - ed.) eledik" dedi Simeone.