Atletico teknik direktörü Diego Simeone, Şampiyonlar Ligi yarı finalinde Arsenal'e karşı oynayacakları ilk maçla ilgili beklentilerini paylaştı. Sport24.az'ın haberine göre, Arjantinli uzman, Arsenal ile oynayacakları maçı kazanmak istediklerini belirtti:
"Atletico'nun 14 yıl sonra dördüncü kez yarı finale çıkması inanılmaz. Harika bir takıma karşı oynuyoruz, ancak kazanmak için her şeyi yapacağız. Bu baskı değil, sorumluluk. En büyük hedefimiz, kulübün daha önce hiç yapmadığı bir şey olan Şampiyonlar Ligi'ni kazanmak. Bu bir futbol maçı ve sonuçta bu oyunların sonucunu oyuncular belirliyor." Maçın yarın Madrid'de oynanacağını ve karşılaşmanın Bakü saati ile 23:00'te başlayacağını belirtelim.