"Atletico" teknik direktörü Diego Simeone, Şampiyonlar Ligi yarı finalinde bugün "Arsenal"e karşı oynayacakları maçla ilgili düşüncelerini paylaştı. Sport24.az'ın haberine göre, uzman takımının final şanslarını değerlendirdi:
"Oyunun gerektirdiği kadar yoğun olmalıyız. Hem takım hem de bireysel olarak yüksek seviyede performans göstermeliyiz. Rakibin kadrosunda kaliteli futbolcular var, onların rahat oynamasına izin vermemeliyiz.
İlk maçta kötü bir izlenim bırakmadık. Şimdi daha da artırmalı ve final için mücadele etmeliyiz. İyi bir sonuç alacağımıza inanıyorum."
"Arsenal" - "Atletico" maçı saat 23:00'te başlayacak. Takımlar arasındaki ilk maçta beraberlik kaydedildi.