"İkinci devredeki maçı herhalde siz de hatırlıyorsunuzdur."
Bu, "Neftçi"nin orta saha oyuncusu Sessi D`Almeyda'nın futbolxeber.az'a verdiği röportajda belirtildi.
İşte o röportaj.
- Azerbaycan Premier Ligi'nin 31. haftasında "Şamahı"yı 3:0 mağlup ettiniz. Galibiyeti nasıl yorumlarsınız?
- İyi bir maç oldu. Maça aktif başladık. Erken gol atmayı başardık. Golden sonra da üstünlük bizdeydi. Genel olarak, ilk dakikadan sonuna kadar oyun kontrolümüz altındaydı. İkinci yarıda iki gol daha attık. Bizim için önemli bir galibiyetti. Şimdi son 2 haftayı düşünmeliyiz.
- Erken gol atmanız işinizi kolaylaştırdı diyebilir miyiz?
- Tabii ki, erken gol atmamız oyunumuzu olumlu etkiledi. Bu, özgüveni daha da artırıyor.
- Önceki 2 maçta "Şamahı"yı mağlup edememiştiniz. Bu sefer neden bu kadar kolay bir galibiyet aldınız?
- İkinci devredeki maçı herhalde siz de hatırlıyorsunuzdur. Galibiyete çok yakındık. Ama şimdi o anları hatırlamak hiçbir şeyi değiştirmeyecek. Son zamanlarda takımımız iyi durumda. Her galibiyet özgüveni daha da artırıyor.
- Artık "Zira" ile aranızda üç puan fark var. Bu avantajı sonuna kadar koruyabilecek misiniz?
- Son 2 hafta kaldı. Amacımız sezonu başarılı bir şekilde tamamlamak. Şu anda puan tablosuna pek dikkat etmiyoruz. Önümüzdeki iki maçı da kazanıp taraftarlarımızı mutlu etmek istiyoruz.
- "Neftçi"nin Avrupa kupalarına gitme şansını nasıl değerlendiriyorsunuz?
- Tabii ki, Avrupa kupalarına gitmeyi çok istiyoruz. Amacımız bu. Üzerimize düşeni maksimum düzeyde yapıyoruz. Ama maalesef Avrupa kupalarına gitmemiz sadece bize bağlı değil.
- Yani kupa finalinde "Sabah"ı destekleyeceksiniz...
- Tabii ki (gülüyor). Rakiplerimize saygı duyuyoruz. Ama "hayır" dersem yalan olur.
- Şimdiden kendiniz için gelecek sezonun planlarını çizdiniz mi?
- Herhangi bir değişiklik olmayacak. "Neftçi" ile daha bir yıllık sözleşmem var. Burada her şeyden memnunum. Yeni sezonda da takımımın başarısı için elimden geleni yapacağım.