"Konyaspor"a mağlubiyetin ardından ciddi eleştirilerle karşılaşan Sergen Yalçın'ın sezon sonunda "Beşiktaş"taki görevinden ayrılmayı planladığı bildiriliyor.
Lent.az'ın Türkiye medyasına dayandırdığı haberine göre, "Konyaspor"a mağlubiyetin ardından "Beşiktaş"ın baş antrenörü Sergen Yalçın ile ilgili şok olaylar yaşanıyor. İddia edildiğine göre, "beyaz-siyahlı" takımın antrenörü sezon sonunda istifa etme kararı aldı.
"Beşiktaş" 90+7'nci dakikada penaltı golü yiyerek Türkiye Kupası'nın yarı finalinde "Konyaspor"a mağlup oldu ve maçın sonunda tribünlerden Sergen Yalçın'ın istifasını talep eden sloganlar yükseldi.
Daha önce "Stadyumda taraftarların beni istemediğini duyarsam, istifa edeceğim" diyen Sergen Yalçın'ın kalan iki maçta takıma liderlik ettikten sonra sezon sonunda istifa etmeyi planladığı bildiriliyor.
Diğer yandan, "Beşiktaş" yönetiminin tecrübeli antrenör ile yeni sezonda da devam etme niyetinde olmadığı ve sezon sonunda yollarını ayırmayı bekledikleri bildirildi.
"Beşiktaş"ın Başkan Vekili Murat Kılıç ise açıklamasında "Sergen Yalçın ile hiçbir sorunumuz yok. Onun motivasyonunu yeniden kazanmasına ve yolumuza devam etmesine yardımcı olacağız" dedi.
Türkiye Kupası'ndan elendikten sonra Avrupa Ligi'nin play-off aşamasında yer alma şansını kaybeden "Beşiktaş"ın sezona erken başlayacağı bildiriliyor. Türkiye Kupası'nın sonucuna bağlı olarak, takım ya Avrupa Ligi ya da Konferans Ligi'nin eleme aşamasında mücadele edecek.
Bu sezon Tüpraş Stadyumu'nda oynadığı 23 maçın 10'unda puan kaybeden "Beşiktaş", ev maçları nedeniyle de eleştiri hedefi oldu.
Artan eleştirilerden sonra Sergen Yalçın'ın yorumcu olduğu dönemdeki yorumları sosyal medyada yeniden gündeme geldi. Onun "Eğer bu kadar para harcayıp bu ligde üçüncü sırayı bile alamıyorsanız, artık başarısızsınız" ifadesi yeniden tartışma konusu oldu.