"Holstein Kiel ile sözleşmem var. Orada sportif direktör ve teknik direktör değişti. Tabii ki, burada iyi performans gösterdiğimi gördükten sonra benimle çalışmaya devam etmek ve beni geri getirmek istiyorlar." Sport24.az'ın haberine göre, bu sözler kiralık olarak "Sabah"ta forma giyen Polonyalı futbolcu Tymoteusz Puchacz tarafından "weszlo" sitesine yapılan açıklamada dile getirildi.
27 yaşındaki kanat oyuncusu, "Sabah"a olası kalıcı transferi hakkında konuştu:
"Muhtemelen oradan transferim kolay olmayacak, çünkü beni bırakmak için "Sabah"ın sözleşmede öngörülen serbest kalma bedelinden daha fazla para talep edebilirler."
Puchacz ayrıca tercihini de açıkladı:
"Burada kendimi iyi hissediyorum ve kulüplerin nasıl anlaşacağını göreceğiz. Büyük olasılıkla burada kalma şansım 80'e 20. Kariyerim boyunca çok kulüp değiştirdim. Bazen bu bana fayda sağladı, bazen o kadar da değil. Bu nedenle, gelişim açısından istikrar iyidir. Ayrıca Avrupa kupalarında oynarsak, bu genel olarak harika olur. Bence önümüzdeki sezon da burada oynama ihtimalim yüksek."
Tymoteusz Puchacz'ın bu sezon "Sabah" ile Misli Premier Ligi'ni kazandığı belirtilmelidir.