"Oyun planında "Sabail"e yenilmedik. Fiziksel durumumuz nedeniyle ilk yarıda daha çok savunmadan oynamaya çalıştık".
Bu sözler "Zakatala"nın teknik direktörü Rüstem Memmedov tarafından söylendi.
Genç uzman, takımının Birinci Lig'in 25. haftasında kendi sahasında "Sabail"e mağlup olduğu maçı değerlendirdi.
"Gücümüzü kontra ataklar için saklamak istedik. İkinci yarıda rakibin yorulduğunu görüp atağa kalktık. Yediğimiz 3 gol ise kendi hatalarımızın sonucuydu. Şu anda bazı zorluklarımız var. Kadroda çok sayıda sakat oyuncu bulunuyor. Art arda 5 haftadır mağlup olmamızın ana nedenlerinden biri futbolculardaki motivasyonun azalmasıdır. Kışın ortaya çıkan mali sorunlar daha sonra çözülse de, bu durum oyuncuları olumsuz etkiledi. Takımımız şu anda daha çok Birinci Lig'deki yerini koruma mücadelesi veriyor. Oyuncuları turnuva tablosunda yüksek sıralar için oynayamadıklarında maça motive etmek zor oluyor. İlk yarıda böyle performans göstermiyorduk, ancak daha sonra bir şeyler değişti. Oyuncuların oyuna tam olarak odaklanamaması da sonuçları etkiliyor. Mağlubiyetler zamanla takımda alışkanlık haline gelebilir. Bu iyi bir şey olmasa da, futbolda karşılaşılan durumlardan biridir" dedi ve sport24.az'a açıklamasında bulundu.
"Zakatala" ile "Sabail" arasındaki maçın ev sahibi takımın 0:3'lük mağlubiyetiyle sona erdiği belirtilmelidir.