"Oyun planında "Sabail"e yenilmedik. Fiziksel durumumuz nedeniyle ilk yarıda daha çok savunmadan oynamaya çalıştık." Bu sözler, Sport24.az'a yaptığı açıklamada "Zagatala"nın teknik direktörü Rüstem Memmedov tarafından söylendi.
Genç uzman, takımının Birinci Lig'in 25. haftasında kendi sahasında "Sabail"e yenildiği maçı yorumladı:
"Gücümüzü kontra ataklar için saklamak istedik. İkinci yarıda rakibin yorulduğunu görüp atağa kalktık. Yediğimiz 3 gol ise kendi hatalarımızın sonucuydu. Şu anda bazı zorluklarımız var. Kadroda çok sayıda sakat oyuncu var. Art arda 5 maç kaybetmemizin ana nedenlerinden biri futbolculardaki motivasyonun azalmasıdır. Kışın ortaya çıkan mali sorunlar daha sonra çözülse de, bu durum oyuncuları olumsuz etkiledi. Takımımız şimdi daha çok Birinci Lig'deki yerini koruma mücadelesi veriyor. Turnuva tablosunda yüksek sıralar için oynayamayınca futbolcuları maça motive etmek zor oluyor. İlk yarıda böyle oynamıyorduk, ancak daha sonra bir şeyler değişti. Oyuncuların oyuna tam olarak odaklanamaması da sonuçları etkiliyor. Mağlubiyetler zamanla takımda alışkanlığa dönüşebilir. Bu iyi bir şey olmasa da, futbolda rastlanan durumlardan biridir."
"Zagatala" - "Sabail" maçının ev sahibi takımın 0:3'lük mağlubiyetiyle sona erdiğini belirtmek gerekir.