"Oyun planında "Sabail"e kaybetmedik. Fiziksel durumumuz nedeniyle ilk yarıda daha çok savunmadan oynamaya çalıştık."
Bu sözler "Zagatala"nın teknik direktörü Rüstem Memmedov tarafından söylendi.
Genç uzman, takımının Birinci Lig'in 25. haftasında kendi sahasında "Sabail"e mağlup olduğu maçı değerlendirdi.
"Gücümüzü kontra ataklar için saklamak istedik. İkinci yarıda rakibin yorulduğunu görüp atağa kalktık. Yediğimiz 3 gol ise kendi hatalarımızın sonucuydu. Şu anda bazı zorluklarımız var. Kadroda sakat oyuncu sayısı çok. Arka arkaya 5 maç kaybetmemizin temel nedenlerinden biri futbolcularda motivasyonun azalmasıdır. Kışın ortaya çıkan mali sorunlar daha sonra giderilse de, bu durum oyuncuları olumsuz etkiledi. Takımımız şu anda daha çok Birinci Lig'deki yerini korumak için mücadele ediyor. Turnuva tablosunda yüksek sıralar için oynayamadığınızda, oyuncuları maça motive etmek zor oluyor. İlk yarıda böyle oynamıyorduk, ancak sonradan bir şeyler değişti. Futbolcuların oyuna tam olarak odaklanamaması da sonuçları etkiliyor. Mağlubiyetler zamanla takımda alışkanlık haline gelebilir. Bu iyi bir şey olmasa da, futbolda rastlanan durumlardan biri" dedi sport24.az'a yaptığı açıklamada.
"Zagatala" - "Sabail" maçı ev sahibi takımın 0:3'lük mağlubiyetiyle sona erdi.