"Şamahı" kulübünde oynayan Azerbaycan milli futbolcusu Rüfet Abbasov'un Sport24.az'a verdiği röportaj
- "Şamahı"nın bu sezonki performansını nasıl değerlendiriyorsunuz?
- Sezonun takım için iyi geçtiğini düşünüyorum. Ama daha iyi olabilirdik. Çünkü bazen kazanmaya yakın olduğumuz maçlar vardı. Son dakikalarda goller yiyip galibiyetleri kaybettik. Bu galibiyetler gerçekleşseydi, Avrupa kupası bölgesine daha yakın olurduk. Yine de takımımız çok çalıştı.
- Premier Lig'den ayrılmayacağınız kesinleştikten sonra maçlara nasıl motive oluyorsunuz?
- Hala 1-2 sıra yükselme şansımız var. Bunun için motive olmaya değer. Bizi zorlu maçlar bekliyor. Bir sonraki maçımız şampiyonluğunu ilan eden "Sabah"a karşı. Ardından "Neftçi", "Turan Tovuz" ve "Gabala" ile karşılaşacağız. Tüm bu maçlarda puan veya puanlar kazanmak için elimizden geleni yapacağız.
- Sezon sonunda kulüpten ayrılacağınıza dair haberler dolaşıyor. Size yeni bir sözleşme teklif edildi mi?
- Evet. Yeni sözleşme teklif ettiler.
- Kararın nedir?
- Benim isteğim ülke dışında oynamak, lejyoner hayatı yaşamak. Umarım ülke dışında oynayacağım.
- Teknik direktör Ayhan Abbasov da kulüpten ayrılacak...
- Evet. O, bu takım için çok şey yaptı. Ayhan muallim'in çabaları yadsınamaz. Yedek kadroda olduğumda beni takıma alan Ayhan muallim'di. Ondan öğreneceğimiz çok şey var, onun yanında çok geliştim.
- Ayhan Abbasov'un yokluğu "Şamahı"yı etkileyebilir mi?
- Evet. Bence etkileyecek. Ama yine de "Şamahı"nın her yıl Premier Lig'de kalacağına eminim.