Zira, Misli Premier Ligi'nin 31. haftasında deplasmanda İmişli ile 0-0 berabere kaldı. Sport24.az'ın haberine göre, Kartallar'ın teknik direktörü Reşad Sadıkov, maçtan sonra düzenlenen basın toplantısında gazetecilerin sorularını yanıtladı:
- Oldukça zor bir maçtı. Sahayı gördünüz. Oyuncular 90 dakika boyunca çok istekliydi. Kazanmak için ellerinden geleni yaptılar. Ama sonunu getiremedik. Hayal kırıklığına uğradık. Kazanmak istiyorduk. Artık önümüzdeki maçlara hazırlanmalıyız.
- Kupa finali arifesinde oyuncuları şampiyona maçlarına motive etmek zor değil mi?
- Üstün taraf bizdik, iyi gol fırsatları yarattık. Kesinlikle sadece kupayı düşünmüyoruz. Genellikle kupa finali sezonun sonunda olurdu. Şimdi ise ağır bir programa denk geldi. Rotasyonlar ve sakatlıklar oyunumuzu etkiliyor. Yoğun bir programdan geçtik. 35 günde 8. maçımızdı. Nisan ayı bizi çok yordu. Sahadaki kalite son pasları ve şutları etkiliyordu.
- Maçtan sonra rakip teknik direktörle görüşmediniz. Bunun sebebi nedir?
- Genellikle maçtan sonra teknik direktörler meslektaşlarıyla görüşüp sonra oyuncularını tebrik eder. İmişli'nin teknik direktörü ise maç biter bitmez oyuncularını tebrik etmeye gitti. Ben de tercümanla görüştüm ve herkes kendi yoluna gitti.
- Süper Lig'de takım sayısının artırılmasına gerek var mı?
- Önemli olan amacın ne olduğudur. Amaç sadece sayıyı artırmaksa, sayı artıyor ve mayıs ayında çamurda futbol oynuyoruz. Kulüplerin çoğu 3-4 stadyumda oynuyor. Altyapısı ve stadyumu olan bir kulüp varsa, Süper Lig'e gelebilir. Şampiyonamızda kaliteli takımlar ve lejyonerler var. Bu kaliteyi korumak için en azından çim zeminin iyi durumda olması gerekiyor.