"Real" yönetimi, orta saha oyuncuları Federico Valverde ve Aurelien Tchouameni'yi disiplin kurallarını ihlal ettikleri gerekçesiyle 500.000 avro para cezasına çarptırdı. Sport24.az'ın haberine göre, bu bilgi "Marca" yayın organı tarafından bildirildi.
Kaynağa göre, her iki oyuncu da kulüpten, takım arkadaşlarından, teknik heyetten ve taraftarlardan özür diledi ve kulübün uygun gördüğü herhangi bir yaptırımı kabul etmeye hazır olduklarını belirtti.
Belirtmek gerekir ki, iki gün önce Valverde ve Tchouameni antrenmanda kavga etti ve bunun sonucunda Uruguaylı oyuncu hastaneye kaldırıldı. Sabah antrenmanından önce Federico, Fransız oyuncunun elini sıkmayı reddetti. Valverde'nin antrenman sırasında Tchouameni'ye karşı agresif hareketlerinden sonra Fransız oyuncu ona yumruk attı.