İspanya'nın önde gelen medya kuruluşları, "Real Madrid" hakkında iki yeni içeriden haber yayınladı.
İdman.Biz, Marca'ya atıfta bulunarak, takım içindeki ayrışmanın geçen yılın Ekim ayında başladığını bildirdi.
Vinicius, Valverde, Bellingham ve Camavinga dahil olmak üzere birkaç önemli oyuncu, teknik direktör Xabi Alonso'nun yöntemlerinden duydukları memnuniyetsizliği açıkça dile getirmeye başladı. Taktik yoğunluğu, sürekli video analizini ve antrenörün katılığını beğenmedikleri bildirildi.
Oyuncular taktik egzersizler sırasında uyuyormuş gibi davrandılar veya Xabi konuşurken fısıldaştılar. Onun yöntemlerinin oyunu olumsuz etkilediğine inanıyorlardı. Bu arada, takımın bazı üyeleri Alonso'nun fikirlerini destekledi. Antrenör saygısızlıktan o kadar bıkmıştı ki bir keresinde, "Ben anaokulunda olduğumu bile bilmiyordum!" dedi.
Mundo Deportivo'ya göre, Alvaro Arbeloa'nın liderliğinde çatışmalar devam etti. Ancak Vinicius, antrenörün tarafını tutmaya başladı. "Real Madrid" oyuncuları, Vinicius'un Arbeloa'ya bilgi aktardığına inanıyor. Antrenöre oyuncular arasındaki çatışmalar hakkında bilgi veriyor.