Manchester City teknik direktörü Pep Guardiola, kulüpte yaklaşık 10 yıl geçirdikten sonra bile yüksek enerji ve motivasyonunu koruduğunu belirtti.
Idman.Biz'in The Guardian'a dayandırdığı habere göre, İspanyol uzmanın açıklamaları, Manchester City'nin yaz aylarında olası ayrılığına hazırlanmak için seçenekleri değerlendirdiği haberlerinin arka planında geldi. Guardiola'nın sözleşmesi bir yıl daha geçerli. Enzo Maresca, olası haleflerinden biri olarak gösteriliyor.
Guardiola, "Bu ortam olmasaydı, çok sayıda şampiyonluk kazansak bile burada 10 yıl çalışmak mümkün olmazdı. Şu anda tam olarak nasıl hissettiğimi açıklayamam, ancak hala çok fazla enerjim var. Hatta izin günlerimde bile işe geliyorum," dedi.
Uzman, kulübün başarısının sadece oyuncularla değil, genel sistemle ilgili olduğunu vurguladı. Ona göre, Manchester City'nin uzun vadeli başarısının temel nedeni istikrarlı bir yapı ve işleyen bir sistem.
Gündoğan, Barcelona'dan döndüğünde Manchester City'yi üst düzey bir kulüp olarak tanımladı. Bu, doğru yolda olduğumuzu gösteriyor. Uzun yıllardır Şampiyonlar Ligi'nde istikrarlı bir şekilde performans gösteriyoruz ve sürekli olarak şampiyonluklar için savaşıyoruz. Bu, sistemin, taktiklerin ve istikrarın bir sonucu."
Ayrıca, önceki sezona kıyasla şu anda daha sakin olduğunu da belirtti:
Maçtan önce baskı hissediyorum, ancak maçlar arasında daha rahat hissediyorum. Geçen sezon, Şampiyonlar Ligi'ne katılmama olasılığını 24 saat düşündüm ve bu beni çok etkiledi. Bu sezon ise Lig Kupası'nı zaten kazandık, FA Cup'ta finale çıktık ve Arsenal ile şampiyonluk mücadelesine devam ediyoruz. Bu olumlu bir şey."
Manchester City'nin bir sonraki turda deplasmanda Everton ile karşılaşacağı ve Premier Lig'de lider Arsenal ile puan farkını azaltmaya çalışacağı belirtiliyor.