Manchester City teknik direktörü Pep Guardiola, Premier Lig'in Everton ile oynayacağı bir sonraki maçı öncesinde düzenlenen basın toplantısında ilginç ve tartışmalı açıklamalarda bulundu. Sport24.az'ın haberine göre, İspanyol uzman, Şampiyonlar Ligi'ndeki PSG - Bayern maçını sert bir şekilde eleştirdi.
Guardiola, o maçın kalitesinden duyduğu memnuniyetsizliği gizlemedi:
"PSG - Bayern maçını izledim ve kendi kendime, bu ne kadar talihsiz bir maç dedim. Ne antrenörler yerindeydi, ne de oyuncular kaliteli bir izlenim bıraktı. Ben İngiliz futboluna aşığım. Bu yüzden o maçı yarıda bıraktım ve Stockport - Port Vale maçını izlemeye gittim."
Deneyimli uzman, sosyal ağlarda gündemde olan Ryan Cherki'nin boks videosuna da mizahi bir yaklaşım sergiledi:
"Onunla tartışmayacağım, korkutucu. Böyle devam ederse, her maçta sahada olacak."