İngiliz futbol takımı "Arsenal"ın kaptanı Martin Ödegaard, Londra kulübünde kalmak istediğini belirtti.
Idman.Biz'in "Mirror"a dayanarak bildirdiğine göre, Norveçli orta saha oyuncusu PSG'ye karşı Şampiyonlar Ligi finalinden sonra geleceğiyle ilgili bir soruyu yanıtladı. 27 yaşındaki futbolcu, Arsenal'de mutlu olduğunu ve uzun yıllar kulüpte kalmak istediğini söyledi.
Ödegaard, "Şu anda söyleyecek bir şey yok. Burada sözleşmem var, mutluyum ve umarım uzun yıllar kalabilirim," dedi.
Orta saha oyuncusunun Arsenal ile olan sözleşmesinin bitimine iki yıl kaldı. Takım kaptanı, sakatlıklar nedeniyle 2025/2026 sezonunda istikrarlı bir performans sergileyemedi ve Premier Lig ile Şampiyonlar Ligi'nde toplam 32 maçta sadece bir gol attı.