Neftçi futbol kulübüne FIFA tarafından uygulanan transfer yasağının önümüzdeki günlerde kalkması bekleniyor.
Bu bilgi, kulübün basın servisinden İdman.Biz'in sorusuna yanıt olarak verildi.
Transfer ödemesi geciktiğinde FIFA'nın ilgili portalının kulübü otomatik olarak kırmızı listeye aldığı ve transfer yasağı uygulandığı belirtildi:
"Bu, dünya uygulamasında sıkça karşılaşılan bir durumdur. Ana yükümlülükler yerine getirildikten sonra yasak otomatik olarak kalkar. Ödeme tarafımızdan yapıldı. Karşı taraf bunu onayladıktan sonra transfer yasağı en fazla 3-5 gün içinde kalkacaktır.
Endişelenmeye gerek yok, kulübün herhangi bir borç yükümlülüğü bulunmamaktadır. Teknik sebeplerden dolayı bir ödemede gecikme yaşanmıştı ve bu sorun zaten çözüldü. Taraftarlarımız endişelenmesinler".