"Neftçi", FIFA'nın kulübe transfer yasağı uygulamasına ilişkin açıklama yaptı. Bu konuda Sport24.az'a "siyah-beyazlılar" tarafından açıklama yapıldı.
"Transfer ödemesi geciktiğinde, FIFA'nın ilgili portalı otomatik olarak kulübü kırmızı listeye alır ve transfer yasağı gelir. Bu, dünya pratiğinde sıkça rastlanan bir durumdur. Ana yükümlülükler yerine getirildikten sonra yasak otomatik olarak kalkar. Ödeme tarafımızdan yapıldı, karşı taraf onayladıktan sonra transfer yasağı maksimum 3-5 gün içinde kaldırılacak. Endişelenmeye gerek yok, hiçbir borç yükümlülüğümüz yok. Sadece teknik nedenlerden dolayı bir ödeme gecikmişti, o da artık çözüldü. Taraftarlarımız endişelenmesinler."