"Neftçi" U-15 takımı ödüllendirildi. Sport24.az'ın haberine göre, U-15 Ligi'nde bitime 3 hafta kala şampiyonluğu garantileyen teknik direktör Eldeniz Memmedov'un öğrencilerine, "Ulduz" ile yapılan son hafta maçının (1:2) ardından kupa ve altın madalyalar verildi.
Ödülleri AFFA Genel Sekreteri Cahangir Ferecullayev, "Neftçi" ve Azerbaycan milli takımının kaptanı Emin Mahmudov takdim etti. 2. olan "Sabah"a gümüş, 3. olan "Ulduz"a ise bronz madalya verildi.
Ayrıca, Kanan Azimov ("Neftçi") sezonun en iyi futbolcusu, Ramil İsmayıllı ("Karvan-Yevlax") ise en iyi gol kralı olarak özel ödüle layık görüldü.