"İyi bir maç oldu. Zor olacağını biliyorduk. Çok çalıştık ve kazandık."
İdman.Biz, sportnet.az'a atıfta bulunarak, "Neftçi" oyuncusu Ifeanyi Metyu'nun Misli Premier Ligi'nin 30. hafta maçından sonra bu açıklamayı yaptığını bildirdi. Bu maçta deplasmanda "Karvan-Yevlakh"ı 3-0 mağlup etmişlerdi.
Nijeryalı orta saha oyuncusu, son 3 maçta UEFA Konferans Ligi'ne katılma mücadelesine devam edeceklerini belirtti. 29 yaşındaki oyuncuya göre, takımının Avrupa kupalarına katılma şansı oldukça gerçekçi.
Metyu, gelecek sezon da "Neftçi"de kalıp kalmayacağını henüz bilmediğini söyledi: "Burası sevdiğim bir kulüp, buradaki insanlarla ilişkim çok iyi. Sezon bitsin, menajerimle görüşeceğiz."
Belirtmek gerekir ki, Ifeanyi Metyu Eylül 2025'te 1 yıllık sözleşmeyle "Neftçi"ye transfer oldu.