"Neftçi" kulübü 13 bin manat para cezasına çarptırıldı.
İdman.Biz'in haberine göre, bu karar AFFA Disiplin Komitesi tarafından alındı.
Buna Misli Premier Ligi'nin 29. haftasında "Karabağ"la oynanan maçta yaşananlar neden oldu.
Maçın 90+3. dakikasında takımın taraftarları tarafından sahaya yabancı maddeler atıldı. Bu durum bu sezon altıncı kez tekrarlandığı için "beyaz-siyahlılar" 5000 manat ödeyecek.
Ek olarak, taraftarlar toplu halde tahrik edici ifadeler kullandıkları için kulübü 8000 manat zarara uğrattılar. Bu durum bu sezon sekizinci kez yaşandı.
"Karabağ" ise taraftarlarının piroteknik madde kullanımından dolayı 7000 manat para cezasına çarptırıldı.