Fransa Ligue 1'den düşecek ikinci takım belli oldu. Sport24.az haberine göre, "Metz"in ardından "Nantes"in de elit lige veda edeceği kesinleşti.
Erik Blahić'in yönettiği ekip, 33. haftada deplasmanda "Lens"e 0:1 mağlup oldu. "Nantes", sezonun bitimine bir hafta kala 16. sıradaki "Auxerre"in 5 puan gerisinde bulunuyor.
"Sarı-Yeşiller" gelecek sezon Ligue 2'de mücadele edecek.