Liverpool'un kanat oyuncusu Mohamed Salah, "Mersseyside"daki zamanlarından bahsetti.
Idman.Biz, Mısırlı futbolcunun yaz aylarında takımdan ayrılacağını bildiriyor.
"Buraya ilk geldiğimde, antrenmandan önce kimsenin ekstra antrenman yapmadığını hatırlıyorum. Kimsenin ekstra antrenman yaptığını söyleyemem: Milli [James Milner], Adam [Lallana] ve Sadio [Mane] takım antrenmanından sonra antrenman yaparlardı. Yanılıyorsam özür dilerim.
Buraya hem antrenmandan önce hem de sonra antrenman yapmak isteyerek geldim. Her zaman çalışmak istiyorum ve sonra diğer oyuncular da ekstra antrenman yapacaklar. Beni her zaman mutlu eden şey bu. Bu, çok gurur duyduğum bir şey ve açıkçası bu kulübü çok seviyorum; En iyi yıllarımı burada geçiriyorum... Gerçekten çocukların aynı ruhla devam etmesini ve her zaman kendileri üzerinde çalışmasını istiyorum.
Çocukların burada başarılı olmaya devam etmesini ve kulübün en iyi durumda olmasını istiyorum. Ve bu benim temel endişelerimden biri. Personelden biriyle, yönetimle konuştum ve onlara 'Ben ayrıldığımda, yeni rol modellere ihtiyacınız var' dedim. Sık sık spor salonuna giden insanlara ihtiyacımız var ve diğerleri onlara bakıp 'Aha, ekstra antrenman yapıyor, ben de yapmalıyım' diye düşünmeliler.
Bu olmadan kulüp zorlanacak çünkü bu çok önemli. İnsanları erken saatlerde spor salonuna götürmek gibi yüksek standartlar belirlememiz gerekiyor. Oyuncuların spor salonuna gitmesi gerekiyor. İnsanların kendilerine bakması gerekiyor ve ben veya başka biri ayrıldıktan sonra bunun değişmesini istemiyorum. Sadece bu standardın kulüpte olmasını istiyorum, çünkü takımın kazanmaya devam etmesi çok önemli ve bu benim temel endişelerimden biri," dedi Salah Sky Sports'a.