Misli Premier Ligi'nin XXX. turunda "Karvan-Yevlah" - "Neftçi" (0:3) maçının ardından ev sahibi takımın teknik direktörü Füzuli Memmedov, gazetecilerin sorularını yanıtladı. Sport24.az'ın haberine göre, uzman önce görüşle ilgili düşüncelerini paylaştı:
– Konuşulacak çok şey yok. Maça ciddi hazırlanmıştık, iyi oynayacağımızı düşünüyorduk. Gole kadar takım kötü bir izlenim bırakmadı. Ancak rakip küçük bir hatadan yararlanarak fark yarattı ve oyun bozuldu. İkinci gol olayı bizi çok etkiledi. Önümüzde üç maçımız kaldı. Ne şansımız varsa sonuna kadar savaşacağız. Takımımızı bu durumdan kurtarmaya çalışacağız.
– Golden sonra takım çok zayıf performans gösterdi. Bu neyle ilgili?
– İlk gol bizi yıkmadı. İlk yarının sonlarıydı ve bu kadar kolay gol atacaklarını düşünmemiştik. İkinci golden sonra bir düşüş hissedildi ve bu normal. Kaybetmek istemiyorduk. Rakip gol attıktan sonra oyuncularda bir moral bozukluğu oldu ve geri dönüşün çok zor olacağını biliyorduk.
– Takvimlere baktığınızda şanslarınızı nasıl değerlendiriyorsunuz?
– Hem "Gabala"nın hem de bizim zor maçlarımız var. Puan farkı 6 ve önümüzde "Gabala" ile bir maçımız var. Her maça ciddi hazırlanacağız.
– Diğer ülkelerde sezon sonunda ligde kalmak için oynayan takımların maçları aynı günde oluyor. Ama bizde farklı…
– Planımızı takvime göre yapacağız. Artık bir şey yapamayız. Takımı bir sonraki maça hazırlamak için elimizden gelenin en iyisini yapacağız.