"Real Madrid"in forvet oyuncusu Kylian Mbappe'nin bu sezon Madrid kulübünün kalan iç saha maçlarında oynamayı planlamadığı bildiriliyor.
İdman.Biz bu bilgiyi "The Athletic"e dayanarak aktarıyor.
Kaynağa göre, oyuncu taraftarların defalarca olumsuz tepkileri, ıslıklamaları da dahil olmak üzere, bu sezon "Real Madrid"in "Santiago Bernabeu" stadyumunda oynayacağı yaklaşan iç saha maçlarına katılmayı reddetmeyi tercih edecek.
Forvet, La Liga'nın 35. haftasında "Spotify Camp Nou" stadyumunda "Barcelona"ya karşı oynanan maçı (0:2) kaçırdı. İlk raporlara göre, Fransız futbolcu 24 Nisan'dan beri sakatlığı nedeniyle sahalardan uzak kaldı ve "Barcelona" maçının arifesinde "Real Madrid" antrenmanının bitimine beş dakika kala rahatsızlık hissetti. Ancak, başka bir versiyona göre, Mbappe oyunda yedek kulübesinde olacağını öğrendikten sonra antrenmanı terk etti.
Kulübün şu anda forvet oyuncusunun sakatlıktan iyileşmesiyle ilgili kesin bir bilgisi bulunmuyor.
Sezonun son aşamasında "Real Madrid" aşağıdaki maçları oynayacak:
"Ovyedo" – 14 Mayıs (iç saha);
"Sevilla" – 17 Mayıs (deplasman);
"Athletic Bilbao" – 23 Mayıs (iç saha).