"Karabağ"ın orta saha oyuncusu Marko Janković, Instagram sayfasında sezonun sonuyla ilgili bir paylaşım yaptı. Sport24.az'ın haberine göre, Karadağlı futbolcu sosyal medya hesabında şunları yazdı:
"Bir futbol sezonu daha sona erdi. Bir sezon süren bir yolculuk, ama bu yolculuk 100 yıl hafızamda kalacak. Bunun bir parçası olan herkese, bana inanılmaz anlar yaşama ve sadece futbolda değil, hayatta da değerli olan önemli dersler öğrenme fırsatı veren herkese minnettarım. Eğlenceli, zorlu ve gerçekten aydınlatıcıydı. Şimdi milli takım zamanı."
30 yaşındaki futbolcunun "Karabağ" ile sözleşmesi 30 Haziran 2027'ye kadar geçerli. Temmuz 2022'den beri Ağdam kulübünün bir üyesi.