Karabağ oyuncusu Marko Jankovic'e ağır ceza verildi.
Lent.az'ın haberine göre, konuyla ilgili AFFA Disiplin Kurulu toplantısında karar alındı.
Bunun nedeni, orta saha oyuncusunun Azerbaycan Kupası yarı finalinde Sabah'a karşı oynadığı maçtaki davranışlarıydı.
Hakemin kararına itiraz ettiği için ikinci sarıdan kırmızı kart görmesi, koridorda hakeme fiziksel baskı yapmaya çalışması ve hakemi tehdit etmesi nedeniyle 8 maç kaçırmak zorunda kalacak.
Karabağ'a ise 25.500 manat para cezası verildi.