Manchester City, Nottingham Forest futbolcusu Elliot Anderson'ı transfer etmek istiyor. Sport24.az, City'nin İngiliz orta saha oyuncusu ile uzun süredir görüşmeler yürüttüğünü bildiriyor.
İçeriden bilgi alan Fabrizio Romano, bu konuda bilgi paylaştı. Tarafların anlaşmaya yakın olduğu belirtildi.
Anderson şu anda İngiltere millî takımı ile dünya şampiyonasındadır. O, mundial'da iki maçta bir asist yaptı.