"Şükürler olsun, ameliyatım iyi geçti. Şu anda iyileşme sürecindeyim."
Bu açıklama, sağ diz çapraz bağlarından ameliyat olan "Kepez"in savunma oyuncusu Mağsad İsayev tarafından yapıldı.
Tamamen sağlıklı bir şekilde takıma dönmek istediğini belirtti.
"Tamamen sağlıklı bir şekilde geri dönmek istiyorum. İster istemez maçları uzaktan izlemek beni etkiliyor. Sahada olmak, takımıma yardım etmek isterdim," şeklinde futbolinfo.az'a açıklamalarda bulundu.
Tecrübeli futbolcu, takımının son dört turda üç mağlubiyet alması hakkında da yorum yaptı: "Bu tür mağlubiyetler her takımda olur. Önemli olan, bu tür durumlardan iyi sonuçlar çıkarıp daha iyi oynamak. Son turda çok önemli bir galibiyet aldık. Bence 'Kepez' daha üst sıraları hak ediyor. Bazı maçlarda puan kaybetmeseydik, turnuva tablosundaki konumumuz daha iyi olurdu."