Kadınlar Şampiyonlar Ligi yarı finalinde "Lyon" ile Londra'nın "Arsenal" takımları arasında oynanan ikinci maç sona erdi. Maç, Lyon'daki "Groupama" stadyumunda gerçekleşti. Ev sahibi takım 3-1'lik skorla galip geldi.
Maçta ilk golü Wendy Renard attı. "Lyon" oyuncusu 21. dakikada penaltıdan golü kaydetti. 36. dakikada forvet Kadidiatou Diani, ev sahibi takımın üstünlüğünü artırdı. İkinci yarıda, 76. dakikada Alessia Russo "Arsenal" adına gol attı. Orta saha oyuncusu Yule Brand 86. dakikada gol atarak takımının iki maçlık mücadelede galibiyetini sağladı.
İlk maçta "Arsenal", "Lyon"u 2-1 mağlup etmişti.
Böylece, Fransız kulübü Kadınlar Şampiyonlar Ligi finaline yükseldi ve burada "Barcelona" – "Bayern Münih" maçının galibi ile karşılaşacak. İspanya ve Almanya takımları yarın, 3 Mayıs'ta karşılaşacaklar.