Barcelona ve Real Madrid'in eski orta saha oyuncusu Luis Figo, "Kraliyet Kulübü"nün sezonu hakkında konuştu.
İdman.Biz'in bildirdiğine göre, Real Madrid bu sezon hiçbir kupa kazanamadı ve La Liga'da bitime dört maç kala Barcelona'nın 11 puan gerisinde.
Real Madrid için kupasız bir yıl çok kötü bir yıldır.
Şampiyonlar Ligi, Real Madrid'in DNA'sının bir parçasıdır. Tarih, bu yarışmanın kulüp için ne anlama geldiğini doğruluyor. Aralarında bir çekim ve karşılıklı bir çekim var.
Ancak mantıksal olarak, her sezon Şampiyonlar Ligi'ni kazanmak mümkün değil. Bu hedefe ulaşmak isteyen ve çok iyi olan başka takımlar da var. Aynı takım her zaman Şampiyonlar Ligi'ni kazansaydı, futbol çok sıkıcı olurdu," dedi Figo.