Jurgen Klopp, profesyonel futbolu bıraktıktan sonraki hayatı hakkında konuştu:
"Günlük baskı ve gürültüyü geride bıraktığımdan beri hayatımda tamamen yeni bir aşamaya girdim. Dürüst olmak gerekirse, bazı günler hangi maçların oynandığını bile bilmiyordum. O dünyadan tamamen koptum ve 25 yıl sonra ilk kez gerçekten normal ve huzurlu bir hayat yaşıyorum" - Lent.az'ın dış basına dayandırdığı haberine göre tecrübeli teknik direktör söyledi.
Liverpool'un eski teknik direktörü, şimdi vaktini antrenman yaparak, iyi havanın tadını çıkararak, torunları ve ailesiyle vakit geçirerek geçirdiğini söyledi: "Futbolun yıllardır bana vermediği basit şeyler. Uzun süre James Bond gibi yaşadım - her gün aynı stresli işi tekrarlamak için uyanıyordum. Artık saatlerce yağmurun altında durmak veya haftada üç basın toplantısı yapmak yok."

58 yaşındayım. İnsanlar sürekli olarak koçluğa geri dönmemi soruyorlar, ancak şu anda hiçbir şeyi kaçırdığımı hissetmiyorum. Şu anda yaptığım şeyden - ister Red Bull'daki yeni pozisyonum, ister sadece günümün her dakikasından zevk alan sıradan bir insan olmak - inanılmaz derecede mutluyum.
Hayat çok kısa. Tadını çıkarma ve daha önce hiç fark etmediğim tüm küçük şeylerin tadını çıkarma zamanı. İyi günler geçirin, gülümsemeye devam edin."