"Napoli"nin orta saha oyuncusu Kevin De Bruyne, Antonio Conte'nin İtalyan kulübünün teknik direktörlük görevinden ayrılma kararıyla ilgili konuştu. Sport24.az'ın haberine göre, Belçikalı futbolcu Conte'nin ayrılışından duyduğu memnuniyeti gizlemedi:
"Elbette kulüpte benim için zordu. Çünkü Conte'nin futbola bakışı benimkinden tamamen farklı. Dürüst olmak gerekirse, en sevdiğim pozisyonda oynama fırsatım hiç olmadı. Her durumda, her zaman takım için tüm gücümü vermeye çalıştım. Çok defansif oynadık. 4-5-1 şemasını kullanarak her maçı bir gol farkla kazanmaya çalışırsanız, belirli bir futbol türü oynuyorsunuz. Sezonun başında daha da derine indik. Santraforumuz sadece 10 gol attı, bu yüzden tahmin edebileceğiniz gibi, istatistikler etkileyici olmayacak. Conte'nin ayrılışına seviniyor muyum? Evet. Anladığım kadarıyla, kalmak zorunda değildi. Yaz aylarında nasıl oynayacağımızla ilgili sözler vardı, ancak sonunda bunun çok azı gerçekleşti. Bundan dolayı üzgünüm. Futbol eğlenceli olmalı ve ne yazık ki bu yönün eksik olduğunu gördüm. Conte yönetiminde hiçbir zaman kendi pozisyonumda oynayamadım. Geleceğim mi? Sözleşmemin bitmesine daha bir yıl var, ancak bu konuda konuşmak istiyorum. Geçen yıl nasıl oynayacağımız ve ne yapacağımız hakkında çok konuşuldu, ancak hiçbir şey olmadı."
"Napoli", Conte yönetiminde tüm müsabakalarda 91 maça çıktı ve 54 galibiyet, 19 beraberlik ve 18 mağlubiyetlik bir rekor kırdı. Önümüzdeki sezon Napolililer Şampiyonlar Ligi'nde yer alacaklar.