"Kepez", Portekizli defans oyuncusu Diogo Verdasca'nın kulüpteki geleceğine açıklık getirdi. Sport24.az'a göre, sezon sonunda sözleşmesi sona eren 29 yaşındaki futbolcu ile yeni bir anlaşmaya varıldı.
Yönetim, takım kaptanının deneyimi ve liderlik özelliklerinden memnun kaldığı için onunla işbirliğine devam etmeyi önemli buldu.
Verdasca da "Kepez"de kalmaya olumlu yaklaştı ve taraflar arasındaki görüşmeler olumlu sonuçlandı.
Böylelikle Portekizli defans oyuncusu önümüzdeki sezonda da "sarı-lacivertliler"in kadrosunda yer alacak.
Belirtmek gerekir ki, Verdasca bu sezon Premier Lig'de 25 maçta forma giydi ve 1 gol attı. 2024/2025 sezonunda da "Kepez" formasını giyecek.