"İmişli", Azerbaycan Premier Ligi'nde bu sezon "Zira"ya kaybetmediği için mutlu.
Idman.Biz, kulübün teknik direktörü Jorge Kaskilya'nın şampiyonanın 31. haftasında "Zira"ya karşı oynanan maçın ardından düzenlediği basın toplantısında bu açıklamayı yaptığını bildiriyor.
İmişli-Zira maçında gol olmadı.
"Maç yüksek tempoda ve gergin bir atmosferde geçti. Her iki taraf da kazanmak için sahaya çıktı. İlk yarıda üstün bir oyun sergiledik ve rakibimizden daha tehlikeli pozisyonlar yarattık. Aradan sonra oyun daha dengeli ve zorlaştı. Son dakikalarda inisiyatif esas olarak Zira'nın tarafındaydı, bu yüzden takım daha çok savunmaya çekildi. Beraberliğin maçın genel akışına uygun bir sonuç olduğunu düşünüyorum. Bu sezon Zira'ya kaybetmediğimiz için memnunum. En önemlisi ise "İmişli"nin hedefine ulaşması. Oyuncularımı özellikle tebrik ediyorum, çünkü sezon boyunca her maçta sonuna kadar savaştılar. Zira'ya ise ülke kupası final maçında başarılar diliyorum," diye ekledi Kaskilya.
"İmişli" 31 maç sonunda 33 puanla 9. sırada bulunuyor.