"Oyuna iyi hazırlanmıştık ve liderden en az bir puan almayı hedefliyorduk. Kırmızı karttan sonra ise oynamak epey zorlaştı."
Bu sözleri "Karvan-Yevlax" oyuncusu Emin Rüstemov söyledi.
Genç futbolcu, takımının Misli Premier Ligi'nin 29. haftasında "Sabah"a mağlup oldukları maç hakkında fikirlerini paylaştı.
"İlk yarıda kalemizi korusak da, maalesef ikinci yarıda bunu başaramadık. "Sabah"la maçta gol yedikten sonra geri dönüş yapmak çok zor. Kırmızı karttan önce rakibe çok fazla pozisyon vermiyorduk, ancak karttan sonra durum değişti. Premier Lig'de kalacağımıza inanıyoruz. Aksi takdirde, son iki turda galibiyet alamazdık. Her maça 3 puan için çıkıyoruz. Puan tablosunda "Kepez"le aramızda 6 puanlık fark var. Amacımız 11. sırayı almak ve en azından play-off'larda oynamak. Bir sonraki turda rakibimiz "Neftçi" olacak. Amiral gemisinin gücü belli, ancak kendi sahamızda oynamak bizim için avantaj," dedi sport24.az'a yaptığı açıklamada.
"Sabah" - "Karvan-Yevlax" maçı ev sahibi ekibin 2-0'lık galibiyetiyle sona erdi.