"Her zaman söylediğim gibi, "Şamahı" da dahil olmak üzere birçok kulüple görüşmelerimiz devam ediyor."
Bu, "Şamahı" forvet oyuncusu Karim Rossi tarafından, "Neftçi"ye deplasmanda 0-3 mağlup oldukları Misli Premier Ligi'nin 31. tur maçından sonra sportnet.az'a verdiği röportajda belirtildi.
İşte o röportaj.
- Maçla ilgili izlenimlerinizi paylaşır mısınız...
- Bizim için zor bir maçtı. "Neftçi" kazanmayı hak etti, bugün daha iyi olan taraftı. Gerçekten çok güçlü bir oyun sergilediler, kaliteli oyuncuları var. Biz ise göstermek istediğimiz oyunu ortaya koyamadık. Erken gol yediğimiz için planlarımız bozuldu. "Neftçi"yi tebrik ediyorum, kazanmayı hak ettiler.
- Sezon sonunda sözleşmeniz sona eriyor. Geleceğinizle ilgili durum nedir? Ayrılmayı mı düşünüyorsunuz yoksa görüşmeler devam ediyor mu?
- Her zaman söylediğim gibi, "Şamahı" da dahil olmak üzere birçok kulüple görüşmelerimiz devam ediyor. Sözleşmem iki hafta sonra sona eriyor. Bu sezon bana verdiği fırsat için kulübe teşekkür ediyorum. Burada olmak ve takıma yardım etmek benim için güzeldi. Şimdi göreceğiz - Azerbaycan'da mı kalacağım yoksa yurt dışına mı gideceğim. Şu anda hiçbir kulüple nihai bir anlaşmam yok. Sezonu bitirmek ve sonra karar vermek istiyorum.
- Azerbaycan'dan daha iyi şartlarda bir teklif alırsanız, yine burada oynamayı düşünür müsünüz?
- Evet, sanırım burada kalmak isterim. Kendimi iyi hissediyorum ve ailem de burada mutlu. Ligi beğeniyorum ve bu sezon kötü oynadığımı düşünmüyorum. Bu nedenle, Azerbaycan'da kalmak benim için mantıklı olur. Ama futbolda her şey mümkün, çok şey değişebilir. Bu sadece bana bağlı değil, birçok faktör var. Göreceğiz.