"Maalesef kaderimiz elimizde değil. Şampiyonluk şansımız neredeyse kalmadı. "Hankendi"nin önümüzdeki iki maçta puan kaybedeceği gerçekçi görünmüyor." Bu sözleri Sport24.az'a açıklamasında "Karadağ Lokbatan"ın teknik direktörü Gezenfer Abbasov söyledi.
Tecrübeli uzman, takımının Birinci Lige yükselme şansını değerlendirdi:
"Sezon boyunca karşılaştığımız zorluklar çok oldu. Birincisi, takımımızın gol kralı Tofig Nesibov'u sakatlık nedeniyle kaybettik. Ocak ayından bugüne kadar oynanan maçlarda bize çok yardımı dokunabilirdi. Sakatlanması planlarımızı bozdu. Sezonun başından beri hedefimiz Birinci Lige yükselmek. Tabii ki, şampiyon olarak bunu başarmayı çok isterdim. Kısmet böyleymiş. Play-off'ta rakip kim olursa olsun, takımı yeniden Birinci Lige döndürmeye çalışacağız. Yaratılan şartlara göre, "Karadağ Lokbatan" Birinci Ligde oynamayı hak eden bir takım. Ligde bu tür bir altyapısı, şartları olan kulüp sayısı azdır. "Karadağ Lokbatan" ile olan sözleşmem mayıs sonunda sona eriyor. Bundan sonra yönetim karar verecek. Şimdilik önümde bir hedefim var - takımı Birinci Lige taşımak. Bundan sonra çalışacak mıyım, yoksa çalışmayacak mıyım, o sonraki aşama. Şu anda onu düşünmüyorum."
Belirtmek gerekir ki, II. Ligde sezonun bitmesine 2 hafta kaldı ve lider "Hankendi" turnuva tablosunda Lokbatan temsilcisini 3 puan geçiyor.